Skip to main content

Prodajni partneri

Prodajni partner je Vaš saradnik u prodaji, zahvaljujući kojem imate određenu zaradu. Stoga, imate mogućnost da ga definišete uz podatke koji će biti vezani isključivo za njega, a Vi u narednom periodu možete da pratite koliko kupaca ste dobili zahvaljujući njegovom angažovanju da svojim klijentima približi Vaše usluge/proizvode.

Za početak unosite ime i email Vašeg partnera. Bitno polje je KOD i unosite ga ispod osnovnih podataka, koji ne mora nužno biti broj, već možete uneti i naziv. Sledeće polje je link na Vašem sajtu, na koji želite da budu preusmereni potencijalni kupci.

Nakon unosa ova dva parametra, generiše se krajnji link kojem pristupa klijent i prethodno navedeni KOD zapravo služi za prepoznavanje između više partnera. Prikaz se nalazi u nastavku.

Na ovaj način se prati prodaja, a statistika će biti prikazana u dnu stranice (slika). Prikaz statistike može biti podesiv na godišnjem, mesečnom i dnevnom nivou. Pored toga, može se prikazati celokupno vreme ili prodaja samo u određenom periodu. Praćenje Vašeg partnera moguće je i preko grupe kupona, sa kojim ga povežete.