Napuštena korpa
Nije neuobičajeno da kupci dodaju proizvode u svoju korpu, odu na kasu, popune određene podatke i onda jednostavno zaborave na to. Tada na scenu stupa napuštena korpa. Ukoliko kupac ili gost ima nešto u svojoj korpi i uneo je svoju adresu e-pošte za plaćanje, jednostavno im pošaljite e-mail kojim ih podsećate da imaju proizvode u korpi i da mogu da nastave sa kupovinom putem linka koji se nalazi u e-mailu. Ovo može biti korisno sredstvo u oporavku napuštenih korpi. Imajte na umu da se napuštene korpe smatraju napuštenima samo ako je prošlo više od 24 sata nakon najnovijeg ažuriranja korpe.
Email će biti poslat samo klilkom na sliku pisma u desnom uglu, a tekst maila koji šaljete možete svakodnevno menjati u delju Podešavanja -> Email detalji (prikaz). U istom odeljku menjate i tekstove ostalih mailova koje šaljete kupcu (potvrde narudžbina, otkazivanje i slično).
